Het is natuurlijk ontzettend vervelend als u een klacht heeft over onze online webshop. Ondanks dat wij ons maximaal inzetten om zo goed mogelijk te voorzien in de informatie, zo snel mogelijk proberen te leveren en zo scherp mogelijke prijzen te voeren kan het natuurlijk eens voorkomen dat er toch iets mis gaat. In een dergelijk geval vragen wij u vriendelijk eerst contact met ons op te nemen en uw klacht kenbaar te maken. Dat kan door ons te bellen op 0318 – 250030 of door een mail te sturen naar info@sneeuwkettingen4u.nl.
Zekerheid met keurmerk en aansluiting bij ODR-platform EU
Mocht uw klacht niet door ons worden opgelost, waar we uiteraard niet van uit gaan, dan is het voor u ook mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor u als consumenten in de EU ook mogelijk om uw klacht aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.